středa 4. února 2015

Blond průvodce po Randers - The Body Shop

Občas jsou v Dánsku i dny, během kterých mě už nic moc nepřekvapí nebo se nic neděje. Proto mě napadlo postupně představit pár obchodů, kaváren, míst a dalších zajímavých věcí, co se dají najít v Randers. A protože jsem dneska byla v Body Shopu, začnu právě Body Shopem;-).


Jasně, Body Shop z Randers nedělá nijak výjimečný město a asi to nebude ani hlavní důvod přílivu turistů. Ale je to jedno z nejvoňavějších zákoutí tohohle města, proto stojí za zmínku;-).

A momentálně tam probíhají slevy.

SLEVY. 

A ty jsou zlo a někdo by je měl zakázat.

Zvlášť když jdete nakupovat JEDEN narozeninový dárek. A odcházíte s taškou plnou sprchových gelů (kterých jste si v Čechách nakoupili do zásoby, abyste za ně v Dánsku nemuseli utrácet), krémů na ruce (omlouvá mě jedině fakt, že pro uklízečku je krém na ruce tak trochu MUST;-) ), tělového peelingu (tělového - to je důležitý, to znamená, že ho na rozdíl od toho na obličej, co jsem si ho nekoupila, NEpotřebuju).

Jenže ono se to v těch dánských kačkách všechno tváří tak levně! Navíc akce "Kup 3, zaplať jen 2". A usměvavá prodavačka, která jen tak "mimochodem" podotkne, že ještě dva produkty a můžete mít další zdarma... A chuděra blondýna z Východu tak běží a vybírá druhou sadu akce "Kup 3, zaplať jen 2". A na chvíli je spokojená. Než jí dojde, že zbytek měsíce bude jíst zase jenom čínský polívky...Ale bude u toho krásně vonět;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat