úterý 10. února 2015

Gaudeamus vol. II.

Po tom, co jsem přežila pekelný let z Mnichova do Prahy už jsem měla pocit, že všechno zlý je za mnou. Což taky bylo, ale jen do soboty, kdy jsem si (tentokrát vlastní vinou:D) prošla malým leteckým peklem podruhé.

Ale nebudu předbíhat.

Nejprve ke Gaudeámu. Začátek byl trochu stres. Za prvé, znám se. Když nekontroluju co říkám, dopadá to špatně. Když se kontroluju, dopadá to většinou ještě hůř;-). Takže kontrolovat se "tak akorát" byl úkol č. 1.

K mému překvapení jsem se do role "promotérky" vžila dost rychle. Pomohli mi k tomu i samotní studenti a návštěvníci veletrhu. Kdo by čekal, že o studium v Dánsku bude takový zájem! Víceméně to jelo jako po másle. Jeden uhrovitej student stíhal druhého a vsadím se, že už teď minimálně pět z nich má sbaleno a kupuje jízdenku Eurolines směr Dánsko;-).

Mimo naší školy tam samozřejmě nechyběl výběr českých škol - Karlovka, VŠE, ČVUT atp. Překvapením pro mě bylo, kolik společností zprostředkovávajících studium a práci v zahraničí u nás existuje. Což, určitě nejen pro mě, byla velká motivace a taky ideální příležitost poznat spoustu lidí se zajímavým životem a nevšedním příběhem.

Veletrh trval dva dny. Pro všechny promotéry bylo zajištěné občerstvení a lá Itálie. Takže menu vypadalo asi takhle: těstovinový salát s tunou bazalky, penne s bazalkou a rajčaty, guláš a v něm bazalka, kafe (naštěstí bez bazalky). Proto přišly vhod halušky, které dělali venku před EXPO Arénou;-).

Po dvou dnech, kdy jsem byla jako hlásná trouba a pusu mi zavřely akorát tak penne s bazalkou, jsem hlas definitivně ztratila na středečním koncertě Kensington. To byla, mimochodem, ta nejlepší tečka za Gaudeámem. A pro ty, co tam nebyli (ano Naty, vzkaz pro tebe:-D), bylo to božíííí, B-O-Ž-Í! Zdaleka nejlepší koncert Kensington na kterým jsem byla! A že jsem byla na hodně jejich koncertech (to bez ironie, děcka:-D).

Moc ráda bych sem pro představu nahrála i obrázek těstovin, krásného Švédska z ptačí perspektivy a ruchu veletrhu, ale SD karta se rozhodla užít si prázdniny (Protože to my v Dánsku teďka máme. Celý týden volna.) a nějak se mi nechce načíst...

1 komentář:

  1. Nééé, to mi ani neříkej, tak hlavně, že jste si to vy užily! Next time I'll be there with you.:)

    OdpovědětVymazat