pondělí 25. května 2015

Brace yourself exams are coming

Původně jsme chtěla psát o dánském ubytování, abych se vyhnula učení na zkoušky, ale znáte to - člověk míní a bůh mění. Naše komunistické koleje postavené v zemi, která komunismus viděla jen z rychlíku, musí počkat.

Důkazem, že mi z té ekonomiky opravdu hrabe je způsob moji prokrastinace. Dlouho jsem se snažila přijít na aktivitu, kterou by se dalo nahradit učení a zároveň by ta činnost vypadala hrozně důležitě a neodkladně. Tak jsem šla vařit. A zapnula si ségru na skypu.

Rozpálím plotýnku, v misce si rozkvedlám vajíčka, přidám tuňák a špetku soli. Ze srandy to všechno podrobně komentuju ségře, a malýho exhibicionistu ve mě těší pocit, že mě přes webku sleduje jako v TV českej národ Polreicha.

Nejen olej na pánvi, ale i moje ego se dostává do varu a už se chystám ukázat precizně rozkvedlaný vajíčka na kameru. Miska se naklání a naklání a už už je vidět i její obsah v kameře, když mě z kuchařského transu vytrhne moje vlastní "Áááááá" a pohled na večeři rozlitou po klávesnici. Mezitím se mi ke všemu začne pálit olej na plotně, a můj mozek se najednou nemůže rozhodnout, jestli je lepší vyhořet doma nebo u zkoušek bez funkčního počítače. Po chvíli se naštěstí proberu, hodím pánev do dřezu a rychlostí blesku najdu odličovací tamponky a čistím klávesnici, která teď nefunguje a ke všemu i smrdí rybinou a vajíčkem.

Co říct na závěr? Snad počítač vydrží do pátečních zkoušek a ten smrádek alespoň přesvědčí profesora, jak výhodné bude mi to dát na první pokus a nemuset tu hrůzu čmuchat ještě jednou. Nedejbože i dvakrát:-).



A jak prokrastinujete vy během zkouškového?

Žádné komentáře:

Okomentovat