úterý 20. ledna 2015

Gaudeamus Praha

To nevymyslíš. Fakt.

Pátek pro mě začal úplně normálně.

Probudila jsem se dost pozdě, abych té hodině mohla říkat ráno, ale taky dost brzy na to, abych byla úplně ready začít poslední den pracovního týdne.

Asi bych šla jinak spát a zaspala tak kafe s mojí milou českou kamarádkou v Café Borgen (což je asi nejlepší místo, kam se dá v Randers zajít na pořádný drby a kafe). Ale tak nějak ze zvyku jsem otevřela e-mail a bylo po únavě. Samou radostí samozřejmě ;-).

Ve schránce jsem našla e-mail jednoho z našich učitelů s žádostí o doprovod na pražský Gaudeamus. Copak jsem mohla říct ne?!


Vždyť se mi to zrovna hodí!

Hele:
  • už jsem dlouho nebyla doma:-)
  • takže proč si tam neodskočit na celý týden, že?
  • mám cestovní horečku (i když tenhle bod je možná irelevantní, protože tu mám vlastně kdykoliv)
  • Kensington! Mě bylo jasný, že jejich koncert se beze mě nemůže obejít;-)
  • vypadaly mi už řasy:-( :-D


Já jim ve škole ale říkala, že občas plácám blbosti
Náplní práce bude motivovat co nejvíc studentů a reprezentovat naši Dania Academy. A protože mě hrozně baví dělat chytrou, tak už se nemůžu dočkat;-). Když jsem byla na Gaudeamu poprvé (což bylo i naposled) jenom jsem kolem stánků s nabídkou studia v zahraničí zvědavě procházela. Neměla jsem ani tušení, že se mě to bude také jednou týkat. A co mě už vůbec nenapadlo, že se dostanu do pozice vystavovatele a část zodpovědnosti padne na mě. A z toho mě, jako člověka, co rychleji mluví než myslí, mrazí:-D.

Ale i tak, to je další výhoda studia v Dánsku. Škola se neustále snaží studentům zpestřovat jejich pobyt, vystavovat je výzvám a zajímavým zkušenostem a nepřestává překvapovat. Jen v tom dobrém slova smyslu samozřejmě. A to je další plusový bod, který při prezentaci naší školy nezapomenu zdůraznit:-)



2 komentáře:

  1. Tenhle blog jsem koukám objevila správně! V Dánsku jsem nikdy nebyla a hrozně po něm toužím. Musí to být úžasný kus země, lidi jsou výborní (to vím už teď), Holanďan tam žil rok a půl a jak vidím, i školy tam mají něco do sebe. Musím tam. Ale nejdřív sjedu Tvůj blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju za komentář. Určitě se do Dánska vydej podívat, protože to stojí to za to! Příroda, architektura a celkově Dánsko (a Dáni, i když je pravda, že Holanďan je těžká konkurence!;-)) jsou parádní. Pokud se Ti líbí Holandsko, Dánsko můžu jenom doporučit:-)

      Vymazat