pondělí 22. září 2014

Garmin School On The Run

Pozdě, ale přeci;-).

Je super, kolik mimo školních aktivit pro nás Dania Academy vymýšlí.

Minulý čtvrtek v Randers proběhl meziškolní projekt nazvaný School On The Run. Abych pravdu řekla, v životě jsem v Randers (tak ospalý a nudný město, že i v Seči se toho děje víc..) neviděla tolik lidí na jednom místě! Popravdě, ani jsem nevěděla, že má Randers takovou populaci!:-D.

Z naší školy nakonec vyhráli dva týmy, parádní výkon. Kdo mě zná tak ví, že se spíš řadím mezi rekreační sportovce, takže můj úkol bylo fandění. Fandění a okukování;-). Kromě pár sexy zpocených sportovců (samozřejmě z vedlejších škol) se na place objevilo i pár hudebníků. Jelikož víc než svaly mě zajímá charisma a hipsteři, můj rajón byl před podiem;-).


Keep Camping byli jedni z účinkujících a i když tady zní trochu unyle, na živo to byla jiná podívaná;-). 11. října hrají v Aarhusu, takže můj program na ten den je myslím si jasný:-P.
Dania team 
Zahřívačka před závodem

Žádné komentáře:

Okomentovat